Dijital Sosyallik

Günümüzde sabah uyandığı anda yüzünü yıkamadan önce yaptığı ilk iş sosyal medyaya girmek olan insanların oranı %32. Bu şu anlama geliyor; her marka dijital alanda hedef kitlesiyle sosyalleşmeyi mutlaka bilmeli. DMK’nın dijital sosyallik çalışmalarının çıkış noktası tam olarak bu. Bize göre tüm markalarımızın ana odak noktalarından birisi dijital ortam. DMK ile çalışan her markanın hedef kitleleriyle buluşma noktalarından en büyüğü dijital ortam olacaktır. Biz bir markanın potansiyel müşterileriyle iletişiminin sürekli olarak devam etmesi gerektiği gerçeğine büyük önem veriyoruz. Bu nedenle dijital atölyemizde markaları dijital ortamda sosyalleştirme çalışmaları yapıyoruz ve markanızı insanlaştırıyoruz, yaşayan bir yapı haline getiriyoruz.